بی نام

‌بی نام‌'s header picture
Profile picture of ‌بی نام‌

بی نام

@Nameless
Joined December 2022

بی نام Replied

Profile picture of ‌سیدامیرحسین حسینی‌
احتمالا جالب‌ترین آمار درباره وضعیت تلفات رانندگی در جهان، مرتبط با شاخص تلفات به تصادف باشد.طبق این شاخص وضعیت ایران نزدیک به آمریکا و بهتر از ژاپن و انگلیس و عربستان و.. است.برای مثال آمریکا با سالیانه ۶میلیون تصادف، حدود ۴۳هزار فوتی و ۳میلیون مصدوم دارد که ۰/۰۰۷۱ تصادف آن منجر به فوت است.
شاید براتون جالب باشه که علیرغم حواشی و سر و صدای زیاد،اما طبق اعداد رسمی مرکز آمار،تعطیلات نوروزی و کلا فروردین؛کمترین میزان تصادف در نیمه اول ۱۴۰۲ و رتبه ۹ از ۱۲ماه سال ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داده است که در سال ۱۴۰۳، علیرغم رشد تردد اما ۳۰٪ کاهش هم داشته است!شهریور و مهر در صدر آمار هستند..
Profile picture of ‌بی نام‌
@Nameless7 April 2024
دلیلش چیه؟ جایی توضیح دادین؟

بی نام Replied

Profile picture of ‌حسن خواجه‌
@Hasankhaje_ir20 April 2023
دکتر #زنگانه استاندار محترم یک عبارت مشهوری دارند :" صبر داشته باشید برادر ! " انصافا چه #صبر_زیبا و چه میوه شیرینی #مینودشت_صبور
Profile picture of ‌بی نام‌
@Nameless21 April 2023
Replying to
سد نرماب رو میگین؟

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌بی نام‌
@Nameless7 April 2023
Replying to
سلام به طور کل زیبا بود ولی پیشنهاد دارم دسته بندی بشه محتواها در صفحه اصلی، مثلا اون هایی که اجتماعی هستن تو یک پوشه، مذهبی ها در یک پوشه و...البته سلیقه ای هست

بی نام Replied

Profile picture of ‌غلامحسین رضوانی | Gholamhosein Rezvani‌
@gh_rezvani22 January 2023
بسم الله الرحمن الرحیم
Profile picture of ‌بی نام‌
@Nameless2 April 2023
Replying to
سلام گفته بودید که طرفدار #شفافیت_آراء در مجلس هستید ولی متاسفانه اسم شما رو در بین افرادی که به صورت شفاف رای خودشون رو اعلام کرده بودند در سایت مجلس ندیدم.ممکنه بفرمایید کی قراره این اتفاق بیافتد ؟#شفافیت

بی نام Replied

Profile picture of ‌دکتر سید محمد پاکمهر‌
@Drpakmehr10 March 2023
👈 افتتاح برج #میلاد حوزه سلامت ایران درنیمه شعبان #میلاد امام زمان (عج)👌 کلان بیمارستان #هوشمند ۱۰۰۰ تختخوابی #حضرت_مهدی(عج) با حضور #رئیس_محترم_جمهوری#بجنورد #خراسان_شمالی #آیت_الله_رییسی #رییس_جمهور #دکتر_پاکمهر #نیمه_شعبان
Profile picture of ‌بی نام‌
@Nameless2 April 2023
Replying to
سلام آقای دکترگفته بودید به طرح #شفافیت_آرا مثبت دادید، ولی در بین نمایندگانی که به صورت اختیاری رای خودشون رو شفاف اعلام کردند اسم شما رو ندیدم،‌ ممکنه بفرمایید کی قرار هست که این اتفاق بیافته؟

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌بی نام‌
@Nameless6 January 2023
برای منم سوال پیش اومد ...

Replied
Profile picture of ‌سیدعلیرضا حکیم‌زاده🚩‌
@AynHa1 January 2023
مهم ترین مطالبه امروز ما برای تحقق آزادی و بعد ظهور، کنار زدن احزاب و رسانه هاشون هستحاج آقا #علیرضاپناهیان شروع به ایجاد و راهنمایی تشکل های دانشجویی کردند که هر هفته یکشنبه ها ساعت ۱۹ در فاطمیه تهران این موضوع رو پیش میبرناطلاعات بیشتر:https://eitaa.com/panahian_ir/6450
اححسنتتزدید وسط خالمهم ترین ابزار بردگی و اولین چیزی که توی جامعه ما باید کنار بره تا آزادی شروع به محقق شدن کنه همین احزاب هستندلعنت زمین و آسمون به باعثین احزاب تو کشور ماپس بیایم اولین اصلاحمون رو کنار زدن احزاب قرار بدیمخوب نیست؟ :)
Profile picture of ‌بی نام‌
@Nameless5 January 2023
البته بحث دیگه ای که وجود داره اینه که منظور شما از حزب چیه و فرقش با تشکیلات چیه.و به نظرم هم درسته که از این حزب بازی ها و دعواهای سیاسی صدمه دیدیم البته که من این حزب های سیاسی موجود رو تایید نمیکنم... پ.ن: دقیقا نمی‌دونم چی می‌خوام 😅
Profile picture of ‌بی نام‌
@Nameless5 January 2023
مسئول هست و مورد سوال از مراجع قانونی قرار میگیره. اما وقتی کسی بالای سر اون اعتراض نیست، کسی مسئول شناخته نمیشه هر اتفاقی هم بیافته کسی گردن نمیگیره. مثل یک کرسی آزاداندیشی یا تریبون آزاد در دانشگاه که یک تشکل برگزار میکنه، مسئولیت اتفاقات اون رویداد رو هم برعهده میگیره و مواظب هست اتفاقی نیفته
Profile picture of ‌بی نام‌
@Nameless5 January 2023
من در این زمینه نظر قطعی ندارم. اما سوال: من شنیدم از دلایل این که در کشور نمیشه اعتراض درست کرد و اعتراضات به سمت اغتشاش میره اینه که اصلا حزب درست و حسابی نداریم! برای اینکه در این مدل فرضا اگر تجمعی اعتراضی برگزار میشه، مسئولیت اون تماما با حزب هست. اگر فحشی داده بشه، شیشه ای شکسته بشه، حزب

Profile picture of ‌مُحَمَّدْطٰاهٰا بٰاقِریْ ☫‌
@Taham24 December 2022
دوستان این نظرسنجی رو بازنشر کنید تا دوستان بتونن نظر بدن و نظر مهم نهایی مشخص بشه !ممنون #بازنشر#شبکه_اجتماعی#ویراستی #ویسگون #روبیکا

کدوم شبکه اجتماعی ایرانی رو بیشتر از بقیه دوست دارید؟

744 votes  •  The poll has been ended
Nobody can see participants
Profile picture of ‌بی نام‌
@Nameless29 December 2022
Replying to
بله
Profile picture of ‌مُحَمَّدْطٰاهٰا بٰاقِریْ ☫‌
@Taham30 December 2022
Replying to and
بله یک پیامرسانه ، نه یک شبکه اجتماعی !
Profile picture of ‌بی نام‌
@Nameless31 December 2022
Replying to and
درستهتا حالا فرق شون رو نمی‌دونستم !

بی نام Replied

Profile picture of ‌مُحَمَّدْطٰاهٰا بٰاقِریْ ☫‌
@Taham29 December 2022
Replying to
چون هنوز هیچکس نه بهت سلام کرده و نه خوش آمد گفته بهت...سلام،به #ویراستی خوش اومدی 🙇🏻‍♂️
Profile picture of ‌بی نام‌
@Nameless29 December 2022
Replying to and
علیکم السلام 🌹

بی نام Replied

Profile picture of ‌حسین کاظمی‌
@Kazemiii136221 December 2022
Replying to
رای گیری

بهترین پیام رسان ایرانی

196 votes  •  The poll has been ended
Nobody can see participants
Profile picture of ‌بی نام‌
@Nameless26 December 2022
بله