سلام سلام قول من رب الرحیم بسم الله یعنی خواستار عمل و رفتار بر صراط مستقیم الهیالحمدلله از این آغاز
@Karimian22 January 2023Replying toسلام سلام قول من رب الرحیم بسم الله یعنی خواستار عمل و رفتار بر صراط مستقیم الهیالحمدلله از این آغاز
@khabarnegar22 January 2023Replying toحاج حسین سلام خیلی مخلصیمخوش آمدید در خصوص طرح انقلاب اقتصادی باید جلسه داشته باشیم
@mahdi_javid1 February 2023Replying toسلام آقای نماینده چرا در مورد دولت قبل تحقیق و تفحص نمیشود این همه خسارت تی 8سال کی روحانی و وزیران خلاف کارش محاکمه میشن نکنه مجلس شورای اسلامی هم یه جورایی سرش زیر بغل دولت قبله بزودی قیامت بر پا خواهد شد و همه در مقابل شهدا و خدای شهدا باید جواب گوی عمال خود باشیم بزودی
@Mikail17 February 2023Replying to
@shrist138324 March 2023Replying toبه ویراستی خوش اومدین جنابمیشه کارنامه خودتون بگین به ماکه درمجلس چه کارایی کردین تامردمبهتربشناسن شمارو#مجلس
@Amircf24 March 2023Replying toاسکای ون نمونه بومی #فیس_بوک 👇http://Skyween.irskyween.irWelcome to اسکای ون
شبکه اجتماعی بومی اسکای ون.
@Kamali11027 March 2023Replying to andنماینده محترم لطفا جلوی این تصمیم را بگیرید https://virasty.com/syjebraily/1679851462606682827
@Nameless2 April 2023Replying toسلام گفته بودید که طرفدار #شفافیت_آراء در مجلس هستید ولی متاسفانه اسم شما رو در بین افرادی که به صورت شفاف رای خودشون رو اعلام کرده بودند در سایت مجلس ندیدم.ممکنه بفرمایید کی قراره این اتفاق بیافتد ؟#شفافیت
@bimarz11 May 2023Replying toسلام.روز قیامت جلوی همه مجلسیها وشمارا که بهتان رای داده ام،راسرپل صراط خواهم گرفت.به دلیل نبود قانون ،بیست ماه سلامتی وکاروزندگیم توسط سگ واحدکناری نابود شده.دادگاه هم به قول همین فرد رشوه گرفت وخلاص!چرا قانون 688 مکرر قانون مجازات اسلامی را تصویب نمیکنید؟؟؟؟؟؟!
@IRAN_SARBOLAND1 October 2023Replying to andسلام علیکم، نمایندهی محترم مجلس، نظر شما در خصوص این جملهی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات که «برخورد با مافیای فیلترشکن نیازمند عزم و ارادهی خود مجلس است.» چیست؟ https://virasty.com/tehranaabi/1694643688206022982وزیر ارتباطات: برخورد با مافیای فیلترشکن نیازمند عزم مجلس است.5 MB
@user17384097836911 February 2025Replying toدر آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان،خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش و پرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی #آزمون_پرتخلف_کیفیت_بخشی..
@user1738588289711 February 2025Replying toدر آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی#صدای_کیفیت_بخشی_باشید0
@M_a_Abdi6711 February 2025Replying toسلام طبق فرمایش رهبری نیروی پرورشی از ملزومات آموزش است.ما داوطلبان #به_ناحق_مردود_شده_کیفیت_بخشی وزارت اپ هستیم که طبق اذعان مسئولین به دلیل #باگ_سیستمی_سهوی_یا_عمدی حقمان خورده شده و همه جوانان انقلابی و ارزشی هستیمما خواستار #جذب_حداکثری هستیمتقاضای ورود در این قضیه،برای احقاق حق داریم..
@user17386552129111 February 2025Replying toطبق فرمایش رهبری نیروی پرورشی از ملزومات آموزش است.ما داوطلبان #به_ناحق_مردود_شده_کیفیت_بخشی وزارت اپ هستیم که طبق اذعان مسئولین به دلیل #باگ_سیستمی_سهوی_یا_عمدی حقمان خورده شده و همه جوانان انقلابی و ارزشی هستیمما خواستار #جذب_حداکثری هستیمتقاضای ورود در این قضیه،برای احقاق حق داریم...