ما گر ز سر بریده میترسیدیم...در محفل عاشقان نمیرقصیدیم!_الّلهم الرزُقنا تَوفيقَ الشّهاده فی سَبيلِك_
iriویرگول Replied
ما گر ز سر بریده میترسیدیم...در محفل عاشقان نمیرقصیدیم!_الّلهم الرزُقنا تَوفيقَ الشّهاده فی سَبيلِك_
Replying toمن شنیدم سر عشاق به زانوی شماستو از آن روز سرم، میل بریدن دارد...
ویرگول Replied
@Melika_azimpour17 June 2026احترام خانم سه ساله❤️🩹 بیاییم تا آخر صفر گوشواره هامونو دربیاریم...#رقیه_بنت_الحسین
ویرگول Replied
This post was deleted by the post author.
@Narges_mah22 May 2026Replying toمیدونی گوگولی، یه چیز این وسط زشته.اینکه هی ساندیس ساندیس کنی بعد آخرش به همین جماعت ساندیسخور ببازی :)خب زشته، آدم یه چیزی بگه که شخصیت خودش پایین نیاد اول:)))))))
ویرگول Replied
@Narges_mah21 May 2026یاد اون تیکه از آهنگ افتادم که میگفت: وقتی تو میخندیدی من درگیرِ تماشای تو بودم.
Replied
@Narges_mah20 May 2026Replying toیه آقا پسری رو دنبال میکنم، همش بازنشره، مثلا دختره نوشته سلام، ایشون بازنشر کرده.به خودت بیا مرددد، به خودت بیا.
ویرگول Replied
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
ویرگول Replied
ویرگول Replied
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@Yasnam17 May 2026Replying toمیمیرم تا وزن شعرو پیدا کنم و بعد خیلیا همین که شعرو میبینن فوری تقطیع میکنن و وزنشو به دست میارن
ویرگول Replied
@Narges_mah14 May 2026Replying to andسامرا غزه حلب تهران چه فرقی میکند؟ مرز ما عشق است، هرجا اوست آنجا مرز ماست :)
ویرگول Replied
@AzimNasab13 May 2026از درد ترک خورده و از زخم کبودیمکوهیم و تماشاگر رقصیدن رودیم.#حامد_عسکری#شعر
ویرگول Replied