4 April 2026
انقد دلم میخواست مث دختر این خونه، ادایی باشم و مثلا بلد نباشم وقتی قیمه آبش تموم میشه و یکمی میسوزه تهش باید چیکار کنم...یا بگم وای من بلد نیستم با این ماشین لباسشویی کار کنم...یا بگم وااای بلد نیستم فلان فایلو از فلان سایت توی لپتاپم دانلود کنم...متاسفانه تو خیلی زمینه ها فضولی کردم و بلدم، فق…Show more
Profile picture of ‌|بَصي|‌
@basi_raw4 April 2026
Replying to
بچه جنگیما🚬
الان جنگهاز ۷۵ تا قبل ۱۲ روزه که جنگ نبودالبته اگه کالافو فاکتور بگیرم🥸
00:47 - 4 April 2026

48 Views


1 Reply

Profile picture of ‌|بَصي|‌
@basi_raw4 April 2026
Replying to
حالا عیب نداره که، تو بگو تقصیر جنگه