Replying to
Replying toچرا بیانیه به این مهمی را سیما پخش نمیکند آیا به دستور رئیس جمهور سانسور است مجلس خبرگان رهبری همگی بیانیه دادند جهت اطاعت کامل ملت ایران و همه مسؤلین بودنه چون و چرا ولی خبر در سیما نیست سران قوا جلسه برای پیشبرد کارهای خودشان تشکیل میدهند یا برای مشکلات کشور و ملت ایران کدام آیا سران قوا خبر بیانی
Replying to#قیام_لله 🚩#یا_لثارات_الخامنهای 🚩#علی_الاصول ✅️🔻ویراست رو باز کنید🔻https://virasty.com/velayat68/1782580610480708337بسمهتعالی سلام و عرض خدا قوت خدمت خواهران و خانوادههای محترم مشهدی که غیرتمندانه کفنپوش برای خدا قیام کردند و دست از دنیا شستهاند و شهر به شهر علم خونخواهی و انتقام امام شهید را بلند کرده و به دفاع از نظر اصولی امام، جهاد تبیین میکنند . در برابر بداخلاقی خناسان قامت خم نکرده و مسیر را ادامه می…Show more
Replying toتیم مذاکره عزیز بماگفتند بعداز حمایت ازنیروهای مسلح بازهم درخیابان بمانید وازماحمایت کنید ماهم موندیم چون وقتی حرف از راز وتاکتیکهای ناشناخته زدندفکرکردیم راه حل پنهانی دارن که میخوان آمریکارو مات وبعدش ازخلیج فارس بیرونش کنن نمی دونستیم راه حلشون نصف کردن هرمزبا آمریکاستحالا موندن آمریکا قانونی شد
Replying toما از این خواص با بصیرت بسیار ممنون و سپاسگزاریم که از فرمایشات رهبری حمایت کردند.از باب یادآوری👇🔺 گزیده بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری. ۱۴۰۰/۱۲/۱۹1 MB
Replying toخدا تک تک شون رو حفظ کنه.انتظار داشتیم علما هم چنین اقدام مهم و موثری داشته باشن!
Replying toنماینده خبرگان قم آقای سعیدی چرا امضا نکرده 😑
Replying toاگر حقیقت داشته باشه مایه خرسندی است.اما مساله اینه این ویراست شما سندیت نداره، چون منم میتونم اینو ویراست کنم.اگر بیانیه رسمی بوده،باید اصلش گذاشته بشه تا باورمون بشه.بنده از نظر فنی و رسانه ای گفتم که ویراست باید متقن باشه،قصد بدی ندارم
Replying toبیانیۀ ۱۰ بندی ۶۳ عضو مجلس خبرگان رهبری دربارۀ تفاهمنامۀ ایران و آمریکا و ضرورت تبعیت از ولایت فقیه:Show this thread
Replying toقرار بود مردم کسانی رو که مزدوریآمریکا و اسرائیل رو بکنن زیر پاهاشون له کنن. دقیقا هنوز وقتش نشده؟
Replying toمراجع بزرگوارهم با تحصن درصحن حرم حضرت معصومه ع همراه دیگرعلما وطلاب میتوانند بسیارتعیین کننده باشد