3d
؛کلی پیام آمده که «شیخ، تند نمی‌روی؟!»نه گلم؛ من نه سوپرانقلابی هستم که جلوتر از رهبری حرکت کنم و برخلاف نظر ایشان به مسئولین فحش بدهم. نه اصولگرا هستم، نه اصلاح‌طلب، نه وفاقی، نه جلیلیتی و نه هیچ عنوان دیگری. بنده ولایی و انقلابی هستم و پیام رهبری هم برای من صریح است. هرکس بخواهد آن را توجی…Show more
چقدر وقیح هستید که حالا هم که مطلب روشن شده، باز به ما متلک می‌اندازید! خدا ازتون نگذره...
02:52 - 19 June 2026

2 Reactions
43 Views