5d
موقع درمان مریض بد حال اولین کاری که پزشک معتمد می‌کنه میگه دور مریض رو خالی کنید تا راحت نفس بکشه.حالا که از اون بالاتر بیمار تو اطاق عمل هستش. عزیزان ، من ، شما ، مردم ،همه بزرگان نظام بیرون از اطاق عمل پشت شیشه با دقت منتظر کاریم. ولی قرار نیست بدون ملاحظات بهداشتی وارد اطاق ایزوله بشیم .
فعلا که دو بار مریضمون زیر دست جراح موشک خورده و تیکه تیکه شده حالا عین... ببینیم بار سوم چی میشه دیگه
23:11 - 21 June 2026

3 Reactions
63 Views