وقتی در یک مجموعه یک نفر با بقیه مخالف است ولی همچنان در راس قرار دارد و نظر خود را بدون رعایت نظر جمعی میگوید یا وصلهی ناجور است یا مالک مجموعه (یا مال خودش یا ارث پدرش است.) و حتما باید برایش فکری کرد.
Replying toهمینجوری ...ویراستی پر از آدمهای عصبانی است که جواب بحث را با ناسزا میدهند گفتن به در برای شنیدن دیوار ... بد نیست