وقتی در یک مجموعه یک نفر با بقیه مخالف است ولی همچنان در راس قرار دارد و نظر خود را بدون رعایت نظر جمعی میگوید یا وصلهی ناجور است یا مالک مجموعه (یا مال خودش یا ارث پدرش است.) و حتما باید برایش فکری کرد.
Replying toیه عده خیلی فحش و ناسزا به نظر مخالفشون میدن ، حتما یا عراقی اند یا افغان ... ایرانی ها اینطور نیستند و ... اکثر قریب به اتفاق مطالب ویراست متعلق به یک گروه فکری جامعه است و بیشتر به جبهه پایداری و #جلیلی نزدیک است. حیفه محیط ویراست محفل یک گروه خاص باشه، یک محیط گفتگوی اجتماعی نباید یک سویه باشد
Replying toاز نوجوانی تا این سن و سال خیلی دیدم، اتفاقا مشهد هم ۳۰ سال زندگی کردم، خب مشهدی ها در گنجینهی ناسزا و کاربرد اول هستند ولی سیاستمدارهای خوبی هم هستند در جمع متفاوتند و البته مشهد دیار مشاهیر ادب ایران هم هست. منم خودم دایرهالمعارفم ، ولی منطقی و خیلی لطیف و غیر مستقیم، نه کودکانه و اجنبی وار