وقتی رهبر رو کسی نمیبینه و دیدارها خیلی کم هست چطور بدانند ... اگر میدانستند هم اشکالی نداشت نظرشون رو بفرمایند
@tohidfa14hReplying toوقتی رهبر رو کسی نمیبینه و دیدارها خیلی کم هست چطور بدانند ... اگر میدانستند هم اشکالی نداشت نظرشون رو بفرمایند
@Mitrandir14hReplying toاولا که صد در صد امکان تبادل پیام بوده که آقا اجازه صادر کردند .. دوما وقتی اجازه صادر کردند یعنی نظر خودشونم گفتن ... نظر دیگری داشتم یعنی نظر دیگران رو شنیدم اما نظرم چیز دیگری بود .. پس سران قوا با علم به نظر آقا حرف دیگه و کار دیگری کردند .. باز خدا شکر که نظر شما برخلاف اونها به آقا بود ممنون
@tohidfa14hReplying toببینید پیامبر در جنگ ها فرماندهان و افراد نزدیک رو جمع میکرد و میفرمود نظر بدهند ... مشورت کردن رو یاد میداد همه نظر میدادند و در نهایت تصمیم نهایی رو حضرت میگرفتند حالا یا موافق با مشورت یا نظر دیگری ... این یک مسیر عقلانی هست در تصمیم گیری و نمیشود باهاش به کسی تاخت... با یک دلیل دیگه انتقاد کنید
@Mitrandir14hReplying toجسارتا یه نگاه به مسیر دو سال گذشته بندازید به بمباران میز مذاکره و جراحی اقتصادیشون ، به منصب گرفتن نااهلان و کودتا بعد در مورد مسیر عقلانی سران با من صحبت کنید . الان من پرزیدنت و جناب رئیس مجلس رو با کدوم فرمانده زمان پیامبر قیاس کنم؟در ضمن آقا گفتن نظر من چیز دیگری بود آقایان کار دیگه کردن
@tohidfa14hReplying to andتمام مذاکرات بعداز برجام تاکتیکی بوده و الان هم همانطور ... باید معنای تاکتیکی رو کامل بدانیم ...سالهاست ایران داره با آمریکا بازی میکنه نه بالعکس ...قدرتمون رو ببین صدها برابر شده در این ده سال بعداز ...https://virasty.com/RangedThoughts/1782322700185556829الله اکبر، یعنی حتماً از اعضای حاضر در تیم مذاکرهکننده، یه نفر باید بیاد مستقیم توضیح بده که داریم برای تجهیز لبنان، زمان میخریم، تا وقتی که حزبالله بهمون چراغسبز بده و مذاکرات لبنان رو رها کنیم،تا یه عده دلبستهی به ترامپ و ونس با ظاهر مذهبی، بفهمن سربازای کشور در مذاکرات زوریخ دارن چیکار می…Show more
@tohidfa13hReplying to andandخب شما سود و زیان های ایران رو دیدید؟ همه شو احصا کردید علنی ها و پنهانی ها رو... ؟
@Nelix13hReplying to andandشما سود ایرانو برام شرح بدید از این مذاکرات، زیاناش و نقضایی که شد رو که دیدیم.
@tohidfa13hReplying to andandسرعت رشد نظامی و تکنولوژی ایران در ده سال گذشته ده ها برابر شده باذعان فرماندهان شهید ایران ... خب حالا شما بفرمایید