من یک سوال ساده از شما پرسیدم .. اصلا یه جور دیگه می پرسم آقای توحید فتحی زاده شما الان عضو شعامی .... نظر آقا یا نظر اون بقیه؟ به کدوم رای میدی
@Mitrandir16hReplying to andandمن یک سوال ساده از شما پرسیدم .. اصلا یه جور دیگه می پرسم آقای توحید فتحی زاده شما الان عضو شعامی .... نظر آقا یا نظر اون بقیه؟ به کدوم رای میدی
@tohidfa16hReplying to andandنظر خودم رو میگویم براساس عقل و تجربه ام . اما جای رهبر تصمیم نمیگیرم ...این به معنای عدم علاقه یا مخالفت با رهبر نیست. بلکه نظرات کارشناسی رو رهبر پذیرا بودند
@Mitrandir15hآقای توحید فتحی زاده یک سوال ساده پرسیدم فرمودید سران و رهبر هر دو درایت دارن ... شما عضو شعامی رهبر هم علی الاصول نظر دیگری دارند ... دو حالت بیشتر نداره یا نظر شما با نظر رهبری است یا با نظر بقیه ... کدوم ؟
@tohidfa15hReplying toرهبری نظر خودشون رو بعداز گفتن نظر شعام میفرمایند ... آنهم رهبری که تازه رهبر شده اند و ما هنوز شناختی از نظراتش نداریم ... پس از کجا بفهمیم موافق بودن یا نبودن
@Mitrandir15hReplying toحالا که می دونی .. کدوم؟ یعنی اینقدر سخته بگی نظرم به نظر آقا نزدیکتر بود؟ مگه افتخاری از این بالاتر هست؟
@tohidfa15hReplying toباتوجه به اینکه رهبر شهید فرمودند جلوی نظرات کارشناسی گرفته نشود و به معنای ضدولایت فقیه بودن نیست ...باز نظر خودم رو میگم ... اگرچه اگر بدانم نظررهبرچیست آن را میگویم همانطور که همه سران قوا بعداز شنیدن این پیام، گفتند سمعاوطاعه
@tohidfa15hReplying toوقتی رهبر رو کسی نمیبینه و دیدارها خیلی کم هست چطور بدانند ... اگر میدانستند هم اشکالی نداشت نظرشون رو بفرمایند
@tohidfa15hReplying toببینید پیامبر در جنگ ها فرماندهان و افراد نزدیک رو جمع میکرد و میفرمود نظر بدهند ... مشورت کردن رو یاد میداد همه نظر میدادند و در نهایت تصمیم نهایی رو حضرت میگرفتند حالا یا موافق با مشورت یا نظر دیگری ... این یک مسیر عقلانی هست در تصمیم گیری و نمیشود باهاش به کسی تاخت... با یک دلیل دیگه انتقاد کنید