Profile picture of ‌مهرداد‌
من یک سوال ساده از شما پرسیدم .. اصلا یه جور دیگه می پرسم آقای توحید فتحی زاده شما الان عضو شعامی .... نظر آقا یا نظر اون بقیه؟ به کدوم رای میدی
Profile picture of ‌توحید فتحی زاده‌
نظر خودم رو میگویم براساس عقل و تجربه ام . اما جای رهبر تصمیم نمیگیرم ...این به معنای عدم علاقه یا مخالفت با رهبر نیست. بلکه نظرات کارشناسی رو رهبر پذیرا بودند
Profile picture of ‌مهرداد‌
خب نظرت چیه؟ نظر آقا یا بقیه؟ حدوسط نداریم
Profile picture of ‌مهرداد‌
نظر خودت به آقا نزدیکتره یا به بقیه؟
Profile picture of ‌مهرداد‌
آقای توحید فتحی زاده یک سوال ساده پرسیدم فرمودید سران و رهبر هر دو درایت دارن ... شما عضو شعامی رهبر هم علی الاصول نظر دیگری دارند ... دو حالت بیشتر نداره یا نظر شما با نظر رهبری است یا با نظر بقیه ... کدوم ؟
Profile picture of ‌توحید فتحی زاده‌
Replying to
رهبری نظر خودشون رو بعداز گفتن نظر شعام میفرمایند ... آنهم رهبری که تازه رهبر شده اند و ما هنوز شناختی از نظراتش نداریم ... پس از کجا بفهمیم موافق بودن یا نبودن
Profile picture of ‌مهرداد‌
Replying to
حالا که می دونی .. کدوم؟ یعنی اینقدر سخته بگی نظرم به نظر آقا نزدیکتر بود؟ مگه افتخاری از این بالاتر هست؟
Profile picture of ‌توحید فتحی زاده‌
Replying to
باتوجه به اینکه رهبر شهید فرمودند جلوی نظرات کارشناسی گرفته نشود و به معنای ضدولایت فقیه بودن نیست ...باز نظر خودم رو میگم ... اگرچه اگر بدانم نظررهبرچیست آن را میگویم همانطور که همه سران قوا بعداز شنیدن این پیام، گفتند سمعاوطاعه
Profile picture of ‌مهرداد‌
Replying to
سران قوا از نظر آقا خبر داشتن یا نداشتن موقع رای گیری؟
Profile picture of ‌توحید فتحی زاده‌
Replying to
وقتی رهبر رو کسی نمیبینه و دیدارها خیلی کم هست چطور بدانند ... اگر میدانستند هم اشکالی نداشت نظرشون رو بفرمایند
اولا که صد در صد امکان تبادل پیام بوده که آقا اجازه صادر کردند .. دوما وقتی اجازه صادر کردند یعنی نظر خودشونم گفتن ... نظر دیگری داشتم یعنی نظر دیگران رو شنیدم اما نظرم چیز دیگری بود ..‌ پس سران قوا با علم به نظر آقا حرف دیگه و کار دیگری کردند .. باز خدا شکر که نظر شما برخلاف اونها به آقا بود ممنون
13:37 - 25 June 2026

1 Reactions
110 Views


1 Reply

Profile picture of ‌توحید فتحی زاده‌
Replying to
ببینید پیامبر در جنگ ها فرماندهان و افراد نزدیک رو جمع میکرد و میفرمود نظر بدهند ... مشورت کردن رو یاد میداد همه نظر میدادند و در نهایت تصمیم نهایی رو حضرت میگرفتند حالا یا موافق با مشورت یا نظر دیگری ... این یک مسیر عقلانی هست در تصمیم گیری و نمیشود باهاش به کسی تاخت... با یک دلیل دیگه انتقاد کنید