تمام مذاکرات بعداز برجام تاکتیکی بوده و الان هم همانطور ... باید معنای تاکتیکی رو کامل بدانیم ...سالهاست ایران داره با آمریکا بازی میکنه نه بالعکس ...قدرتمون رو ببین صدها برابر شده در این ده سال بعداز ...https://virasty.com/RangedThoughts/1782322700185556829
الله اکبر، یعنی حتماً از اعضای حاضر در تیم مذاکرهکننده، یه نفر باید بیاد مستقیم توضیح بده که داریم برای تجهیز لبنان، زمان میخریم، تا وقتی که حزبالله بهمون چراغسبز بده و مذاکرات لبنان رو رها کنیم،تا یه عده دلبستهی به ترامپ و ونس با ظاهر مذهبی، بفهمن سربازای کشور در مذاکرات زوریخ دارن چیکار می…Show more
