پولدارا صبحونه رو با ناهار شروع میکنن..
iriدُخـتر سـید عَلـے Replied
دُخـتر سـید عَلـے Replied
This post was deleted by the post author.
@Lonely_Poet30 April 2026Replying to and
@Lonely_Poet30 April 2026Replying to andand
@Niki8830 April 2026Replying to andandتنها نیستی، اون دفعه دوستم سر یه موضوعی بهم گفت مامانبزرگ اولش نفهمیدم ولی الان میفهمم منظورش چی بود 😐😭
This post was deleted by the post author.
دُخـتر سـید عَلـے Replied
@Lonely_Poet30 April 2026Replying to and
@Moeinmf29 April 2026پارس مشکی،چراغ قرمز ،موتور زانتیا +۱۵۰ اسب،گیربکس دستچین+ دسیک و صفحه تویوتا ، خرچنگی پیانویی،کیت عربی،اگزوز ۲۳۰ بنزیمنمتمایلم به "پارس چراغ آبی موتور تی یو فایو ۱۶ سوپاپ با ۱۰۸ اسب بخار،گیربکس zf"
@Moeinmf29 April 2026Replying to andبلوچی که خودم عاشقشم ولی پلیس میخوابونه ماشین رو هدلایت آبی هم خوبه
@Niki8829 April 2026Replying to andای پلیسای شهر ما یه مدت هر کی یه ذره هم ارتفاع میداد میخوابوندن چه برسه به منبع که اونم هیچی دیگه یارو رو یه 10 تومنی پیاده میکردن😕
دُخـتر سـید عَلـے Replied
@Valiajibe29 April 2026این بحث طلبیدن چیه، یه بلیط بخرید برید دیگه!الحمدالله ناوگان حمل و نقل تکمیلههواپیما، قطار، اتوبوس و...
@Niki8829 April 2026Replying toاتفاقا باید بطلبه ، یه بنده خدایی بود توی خود مشهد زندگی میکرد میگفت هر وقت میخوام برم زیارت آقا نمیشه یعنی یه چیزی این وسط اتفاق میفته که نشه برم تازه این بنده خدا نه بلیط میخواست نه چیزی ،بحث بحث لیاقته
دُخـتر سـید عَلـے Replied
@Niki8829 April 2026Replying toوصیت نامه رو کسی مینویسه که مال و اموالی چیزی داشته باشه اگه داری بسم الله نداری قرص سرماخوردگی بخور :/
دُخـتر سـید عَلـے Replied
@Ali_sibil29 April 2026یه "به تو چه؟" یاد گرفتین عین طوطی تکرارش میکنین. خو چیز خر!امروز طرف لخته "به تو چه؟"فردا لابد لاو ترکوندن وسط خیابون "به تو چه؟"پس فردا جند گی تو خیابون "به تو چه؟"خو پـ فیوز پدرسگ ما داریم تو این جامعۀ عن زندگی میکنیم!گو ه میخوای بخوری برو تو خونهات بخور، اگر من اومدم دستت و بگیرم نادرستمواقعا وضعیت حجاب جامعه به لجنزار کشیده شده.رسما شده استانبولدیگه حتی شال هم نمیدازن رو شونه هاشون با شرتک و بند ناف بیرون انداخته میان بیرونحتی پلیس ها هم دیگه بهشون گیر نمیدن"همینقدر مزخرف"بعد میگن از روی ظاهر قضاوت نکنید ما از خیلی از چادری ها پاک تریمدختر باس"نت وسط خیابونتو چش ملته
دُخـتر سـید عَلـے Replied
@Ha3ansol29 April 2026عقبمانده فکر میکنه جانفدا معادل شهیده!😐 یعنی میخواد به ۳۰ میلیون جانفدا بگیم ۳۰ میلیون شهید!😅ما هنوز هم به شهدامون میگیم شهید!به کسی که آمادهٔ جانفشانی برای وطن/اسلامه هم میگیم جانفدا.
@Niki8829 April 2026Replying toکلا اینا عادت دارن ماستا هارو بریزن تو قیمه ها!منتها فرق ما با اینا اینکه همین که دوتا تیر بزنن خودشونو تو هفتا سوراخ موش قایم میکنن ولی ما میگیم خانوادمون و بچه هامون فدای اسلام و ایران 🙃