بدبختی سرداران مملکت اینجاست که رسانه ندارند و دلیل نداشتن رسانه هم نداشتن پول هستش چون مثل بعضیابه مافیاوصل نیستن وهیچوقت هم مثل بعضیا ۱۰۰هامیلیاردبالا نمیکشن سکه وتتر ندارن ساختمون ویژه ندارن برای میزوصندلی ۸۰میلیون از کسی دهه ۸۰پول قرض نگرفتن گردان نسلهای گوناگون ندارن برای هماهنگی پروژههاشون

