چطور توضیح بدمما خیلی به هم میایمحیف این زمان، حیف ما، حیف .
@Nillonoor30 May 2026کاش میتونستم از این خونه برماز این شهراز دوستام دور شمکار نکنمنمیخوام برم یه جای سر سبز پر از آرامش میخوام برم یه جایی که آدمهای زیاد رو ببینمآدمهای زیادی که همه شون خوشحالن، میخندن، به هم لبخند میزنن، دست توی دست همدیگه اند.از اینجا، از آدمهاش، از غمهامون خستهمخیلی خستهم
@Nillonoor18 May 2026اگه میشد میذاشتم پروفایلم، بیوم، میچسبوندم پشت گوشیم، میذاشتم بکگراندم، تتو میکردم رو پیشونیم، ضبط میکردم میذاشتمش آلارم صبحگاهم، داد میزدم، پوسترش میکردم و میزدم به در و دیوار شهر. "ناامید مثل سگ"