30 May 2026
کاش می‌تونستم از این خونه برماز این شهراز دوستام دور شمکار نکنمنمیخوام برم یه جای سر سبز پر از آرامش میخوام برم یه جایی که آدم‌های زیاد رو ببینمآدمهای زیادی که همه شون خوشحالن، می‌خندن، به هم لبخند می‌زنن، دست توی دست همدیگه اند.از اینجا، از آدم‌هاش، از غم‌هامون خسته‌مخیلی خسته‌م
@Meli_li30 May 2026
Replying to
منم همینطور نیلوی منمنم همینطور
:))))💔
22:46 - 30 May 2026

1 Reactions
15 Views