کاش میتونستم از این خونه برماز این شهراز دوستام دور شمکار نکنمنمیخوام برم یه جای سر سبز پر از آرامش میخوام برم یه جایی که آدمهای زیاد رو ببینمآدمهای زیادی که همه شون خوشحالن، میخندن، به هم لبخند میزنن، دست توی دست همدیگه اند.از اینجا، از آدمهاش، از غمهامون خستهمخیلی خستهم