خدا بد نده جانباز شدین؟🤦🏻♂️ امیرالمؤمنین در یکجا فرمودند که آنقدر در طرفداری حق پافشاری کردم که تنها شدم. از تنها شدن به امیرالمؤمنین پناه ببرید ولی هیچگاه مسیر حق را ترک نکنید و از همراهی نکردن دوستانتان ناراحت نشوید. اینها غربال های آخرالزمانی است. ان شاء الله 🤲 همه عاقبت بخیر شویم.
