خسته ام از اینترنت دیالآپی ایران
16:09 - 13 August 2024

20 Reactions
1835 Views


3 Replies

Profile picture of ‌« امیر »‌
@amirak13 August 2024
Replying to
ولی من امروز 5G گرفتم تو کرمانالبته با همراه اول.ایرانسل نتش پایداری خوبی نداره انگار.

Profile picture of ‌محمدرضا اکبری‌
@mosut14 August 2024
Replying to
فشار رو شبکه بالاست🥲