13 August 2024
خسته ام از اینترنت دیالآپی ایران
ولی من امروز 5G گرفتم تو کرمانالبته با همراه اول.ایرانسل نتش پایداری خوبی نداره انگار.
18:29 - 13 August 2024

1 Reactions
78 Views


1 Reply

Profile picture of ‌Null‌
@Nulllll13 August 2024
Replying to
مشکل اینه این اسما رو میزارن مارو گول بزنن والا 4G+ باید سرعتش ۳۰۰ الی ۱۰۰۰ مگابیت باشه ولی الان برا من کمتر از ۵ مگابیته، ما 5G نمیخوایم ما به همون 4G هم قانعیم ولی به شرطی که به سرعت واقعیش بدن نه اینکه اسمش 4G باشه ولی سرعتش کمتر از H باشه