خوب جمع بندی کنیم:*لبنان هنوز داره شهید میده ، نتانیاهوی خبیث هم گفته از مناطق اشغالی خارج نمیشه*ترامپ خبیث روز گذشته گفت: اگر جنگ ۴ هفته دیگر ادامه پیدا میکرد ذخایر نفت استراتژیک به اتمام میرسید* ترامپ ملعون: اگه به اسرائیل حمله بشه قطعا جواب میدیم*جبهه داخلی ۲ قطبی شدید .#به_نظررهبری_برگردیم