۵۰ شب گذشت۵۰ شبه که پیاده به خیابون هایی میریم که شاید تا قبلش بدون ماشین راهمون نمی خورد۵۰ شبه دوست داریم زودتر تایمش برسه بریم پرچم بچرخونیم۵۰ شبه کسایی رو میبینیم که شاید یه اپسیلون هم فک نمی کردیم پای کار باشن۵۰ شبه که فهمیدیم مردم مردم که میگن ینی چی
۵۰ شبه که فهمیدیم وطن پرستی ینی چی۵۰ شبه که یکدل شدیم ۵۰ شبه که با حنجره خسته بر میگردیم۵۰ شبه که فقط چشمون به اخباره۵۰ شبه که حس میکنیم به خدا نزدیک تریم۵۰ شبه میگیم اَلْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ
۵۰ شبه فهمیدیم که آقامون رو از ما گرفتن💔😔۵۰ شبه که ....بقیش با شما(چه کامنت چه کوت، خلاصه حمایت)
23:56 - 19 April 2026