23 May 2026
دوستان من به دلایلی مجبورم یک تایمی از ویراستی برم..خوشحال شدم از اشنایی باهمتون، مشتی و دوست داشتنی بودین..امیدوارم برگشتم باز باشین و بتونیم باهم ارتباط بگیریمبدیی خوبیی دیدین لطفا حلال کنین کوچیک همتونمیاعلی
علی یارتهر جا هستی موفق باشی
14:04 - 23 May 2026

1 Reactions
34 Views