هشدار قرارگاه خاتم‌الانبیا به رژیم صهیونیستی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا:ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی طی۲روز گذشته پس ازاعلام پایان جنگ توسط رئیس‌جمهورآمریکا،۸۴بارآتش‌بس در جنوب لبنان را نقض کرده وهمچنان به جنایات وکشتارمردم مظلوم لبنان ادامه می‌دهدهشدار داده می‌شود
00:21 - 17 June 2026

38 Views