Profile picture of ‌Moon‌
همینیکه نلی خانم گفتن...و اینکه جسارتا بی عرضگی رضا شاه رو گردن مردم نندازید، وقتی از کشورش پرتش کردن بیرون، یه جوری که شش سال بعد مرگش جنازشو پسرش با وجود اینکه مثلا شاه بود، برگردوند...
Profile picture of ‌cj‌
چه ربطی داره خانوم محترم؟ با این منطق الان خودتون بی عرضه بودن سپاه رو میندازین گردن برانداز ها (تاکید میکنم منطق خودت)
Profile picture of ‌نِلی☆‌
واقعا حرف تو "چه ربطی داره" تره.اولا که تو این جنگ براندازا متقاضی حملات بودن و هستن همچنان.دوما که تو زمینه عُرضه می‌تونی اوضاع جنگا رو با هم مقایسه کنی.
Profile picture of ‌cj‌
قبلا هم تقاضا کرده بودن ولی کسی حمله نکرده بود الان هم بخاطر تقاضای برانداز ها کسی حمله نکردهاگه قرار بود با تقاضای برانداز ها کاری بکنن دی ماه حمله میکردن (ساپورت هوایی) کشته نمیشدن
Profile picture of ‌نِلی☆‌
موضوع اینه که فکر می‌کنی براشون کشته نشدن ملت مهمه.
Profile picture of ‌cj‌
تقاضای کشته شدن ۳۵۰۰ الی ۶۰۰۰ نفر عمدتا نظامی تو بمباران بدتره یا خوشحالی بابت مردن ۲ الی ۴ میلیون نفر؟
Profile picture of ‌نِلی☆‌
اولا که اون عمدتا نظامیت منو کشته!!!بعدم کجا مردم اونموقع از اون جنگ خوشحال بودن وقتی خودشون داشتن می‌مردن تو بدبختی آخه؟ از فرار رضا خوشحال شدن. همین.یعنی با هر یه کلمه سوالت مغز آدم سوت می‌کشه.
Profile picture of ‌cj‌
درد داره؟ دارم دقیقا همون کرسی شعر هایی که تو این چند ماه به خوردمون دادین رو با منطق و بینش خودتون جبران میکنم😁هر وقت شما خوشحالی برانداز ها بابت کشته شدن عده ای که میشناسیم رو به همه تعمیم نکردین ما هم قبول میکنیم فقط بابت سقوط رضا خان خوشحالی کردین
Profile picture of ‌فرخ☫‌
تعمیم؟ولی دیدیم که یا شهادت کودکان رو توجیه کردن(که میگفتن اشکال نداره)یا توهین هم کردن!
Profile picture of ‌AMIN‌
برید کامنتای یه پست رندوم راجب بچه های میناب رو ببینید ببینید اونایی که پرچم شیر و خورشید پروفشونه چی میگن همه جا مادر خراب وجود داره
Profile picture of ‌AMIN‌
دو تا نمونه رندوم
11:50 - 20 June 2026

1 Reactions
34 Views


2 Replies

Profile picture of ‌AMIN‌
چرا از این ها حرفی نمیزنید؟ آها ، براتون نفعی نداره

Profile picture of ‌فرخ☫‌
زمانش؟آیدی؟کدوم پست؟بازم اهمیتی ندارهکسی که جلو سفارت دعوت به جنگ میکرد از همینا بودکسی که اون صبح که هم رهبر شهید شد و هم بچهای میناب ، میناب رو نادیده گرفت و رقصید