post


This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌خورزو‌
@khorzoo13 June 2026
با این جماعت هر جور صحبت کنیم فیده نداره🤣اصلا یذره از مواضعی که براشون تعریف کردن کوتاه نمیان انگار اصلا نمیفهمن ما چی داریم میگیم😑🤦
Profile picture of ‌Enter The Asylum‌
@user1775390078113 June 2026
من که خودم اعصابم نمی‌کشه بیشتر از دو سه تا کامنت ادامه بدم ولی زیاد دیدم آخر بحث مثل شما به این نتیجه می‌رسن به قول یکی از اساتید به جای اینکه وقت و توانتون رو صرف توضیح واضحات به کسانی کنید که آگاهانه در برابر فهمیدن مقاومت می‌کنن خرج همفکری و همدلی با همفکران کنید
Profile picture of ‌مرصاد‌
@Master_Mersad13 June 2026
بله دیگهوقتی قانع نمیشیم که از متجاوز حمایت کنیم شدیم مقاوم...!خدایا
Profile picture of ‌Enter The Asylum‌
@user1775390078113 June 2026
اون حمایت از حمله هم باید توی چهارچوب خودش قضاوت بشه که چه کردید و چه از سر گذروندن مردم خصوصا بعد کشتار دی ماه که بعضی مردم به حمله راضی شدن!بماند که نظر مردم مطلقا تأثیری توی شروع این جنگ نداشت و جنگ طلب واقعی خودتون بودید که سایه جنگو آوردید سر این کشور با سیاست هاتون فقط طبق معمول گردن نمی‌گیرید
Profile picture of ‌Moon‌
هیچ مردمی، هیچ ایرانی ای، هیچ آدمیتاکید میکنم هیچ آدمی راضی به بمب ریختن رو سر مردم کشور نیست، هر چی دلت میخواد بگو
Profile picture of ‌Enter The Asylum‌
راضی به کشتار توسط خودی توی دی ماه هست؟حمایت یا سکوت در موردش خیانت ملی نیست؟من فقط دارم می‌گم وقتی سیاست های تباه خودتون جنگ آورده برا این کشور شما در جایگاهی نیستید که دیگران رو موعظه اخلاقی کنید
Profile picture of ‌Moon‌
سعی نکن جایگاه مشخص کنی برا آدما تا وقتی که فیلم رقص هم فکر هاتون هنوز تو فضای مجازی وله، برای تشکر از ترامپ یا، تشکر های اصطلاحا شاهزادتون از ترامپ، بیخیال، تا کسی نخاد ببینه، نمیشه به زور نشونش داد
Profile picture of ‌cj‌
خودتون بخاطر حمله متفقین و ساقط کردن رضاشاه خوشحالی نکردین؟ نگفتین "هدیه آسمانی" بود؟پ.ن اونموقع بخاطر قحطی مصنوعی شوروی چند میلیون ایرانی کشته شدن
Profile picture of ‌Moon‌
همینیکه نلی خانم گفتن...و اینکه جسارتا بی عرضگی رضا شاه رو گردن مردم نندازید، وقتی از کشورش پرتش کردن بیرون، یه جوری که شش سال بعد مرگش جنازشو پسرش با وجود اینکه مثلا شاه بود، برگردوند...
Profile picture of ‌cj‌
چه ربطی داره خانوم محترم؟ با این منطق الان خودتون بی عرضه بودن سپاه رو میندازین گردن برانداز ها (تاکید میکنم منطق خودت)
واقعا حرف تو "چه ربطی داره" تره.اولا که تو این جنگ براندازا متقاضی حملات بودن و هستن همچنان.دوما که تو زمینه عُرضه می‌تونی اوضاع جنگا رو با هم مقایسه کنی.
23:48 - 17 June 2026

97 Views


1 Reply

Profile picture of ‌cj‌
قبلا هم تقاضا کرده بودن ولی کسی حمله نکرده بود الان هم بخاطر تقاضای برانداز ها کسی حمله نکردهاگه قرار بود با تقاضای برانداز ها کاری بکنن دی ماه حمله میکردن (ساپورت هوایی) کشته نمیشدن