Profile picture of ‌AMIN‌
پس شما کودک هستید که همرو با یه چوب میزنید
Profile picture of ‌AMIN‌
شما دارید تیم کشی میکنید که بچه های میناب برای ماست کسی حق نداره جز ما ناراحت بشه! در حالی که اونا میگن این بچه ها برای ما فرقی با بچه های دی ندارناونا میگن بچه های بازیچه سیاست نیستن خون خونه اما شما تیم کشی میکنید ببخشید اما خیلی کثیفید
Profile picture of ‌AMIN‌
همونطور که ایران رو به نفع خودتون مصادره میکنید این بچه هارو مصادره کردید
Profile picture of ‌فرخ☫‌
بسه دیگهاین خون بازی رو بس کن
Profile picture of ‌AMIN‌
اتفاقا ادامه میدم تا جوابم رو بگیرم چرا از خون این بچه ها برای مظلوم نمایی تو بحث ها استفاده میکنید؟
Profile picture of ‌AMIN‌
چرا تو زمین پایگاه مدرسه ساختید؟
Profile picture of ‌Daniel‌
افرین👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻این رو باید جوابگو باشن و این که چرا سیستم پدافندی مناسبی در این ۵۰ سال در نظر نگرفتن ؟ چرا نیرو هوایی اصلا ندارن؟؟مگه ۵۰ سال این مملکت با تمام سرمایه هاش دستشون نبود پس داشتند چه کار میکردنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Profile picture of ‌AMIN‌
دو تا جنگ تو یه سال داشتیم هنوز خبری از پناهگاه نیست !جون ما برای شما خربزست؟ هشدار پیامکی آژیر خطر کووو؟ فقط ادعا و گنده گویی
Profile picture of ‌Daniel‌
۴۰ سال پیش ۸ سال جنگیدن ، و بعد ۴۰ سال نه به فکر نیروهوایی بودن و نه سیستم پدافندی مناسب کیه که حالا جواب گو باشه ...
Profile picture of ‌AMIN‌
واقعا نمیتونم درک کنم کسایی که ۴۷ سال مرگ فرستادن به این دو تا چطور آماده جنگ‌ نبودن چطور چهار تا مکان نداشتن که فرمانده ها زنده بمونن؟ چطور برای مردم فکری نکردن؟
Profile picture of ‌مرصاد‌
اقا امین عزیزوقتی توی اسراییل آژیر و پناهگاه وجود داره به خاطر اینه که مساحتش بسیاربسیار کوچکتر از ایران هستدر ضمن مردم اونجا چون از ابتدای اشغالگری شون درگیر جنگ بودند خودشون زیر خونه هاشون پناهگاه درست کردند یعنی به طور شخصی
مرصاد جون ناعزیزتویی که ۴۷ ساله به نصف دنیا مرگ میفرستی و همش از جنگ حرف میزنی بایدم براش آماده باشیکاری به اسرائیل ندارم ، تو چرا بی مسئولیتی کردی و اونی که شکل خمرست چرا هنوز سر پستشه و داره راست راست راه میره!
13:38 - 20 June 2026

19 Views