9 July 2025
سنگ شدم...سنگ شدم وقتی در رساله مرجع خواندم "خوردن خونی که در دل مانده، به هر وجه ؛ حرام است.کم "خون‌ِ دلت" را نخورده بودم…کم گناهکار نبودم… .✍️یسعاhttps://eitaa.com/yasaa_writer
eitaa.com

ایتا - یسعا✪

پیام رسان ایرانی ایتا Eitaa

چقد نوشته هاتون قشنگه ...همه مطالب کانالتون رو دوست داشتم
16:35 - 9 July 2025

653 Views