سنگ شدم...سنگ شدم وقتی در رساله مرجع خواندم "خوردن خونی که در دل مانده، به هر وجه ؛ حرام است.کم "خونِ دلت" را نخورده بودم…کم گناهکار نبودم… .✍️یسعاhttps://eitaa.com/yasaa_writer
eitaa.com
ایتا - یسعا✪
پیام رسان ایرانی ایتا Eitaa
9 July 2025سنگ شدم...سنگ شدم وقتی در رساله مرجع خواندم "خوردن خونی که در دل مانده، به هر وجه ؛ حرام است.کم "خونِ دلت" را نخورده بودم…کم گناهکار نبودم… .✍️یسعاhttps://eitaa.com/yasaa_writereitaa.comایتا - یسعا✪
پیام رسان ایرانی ایتا Eitaa