3d
🎥 من وظیفه خودم می‌دونم که در رابط با پیام رهبر انقلاب صحبت کنم.ما ۱۱۰ شب تو خیابون نموندیم که آخرش نظر نائب امام‌زمان پیاده نشه! همه با هم از تجمعات فردا شب فقط یک چیز را فریاد می‌زنیم: برگردید به نظر رهبری‼️#مطالبه #تجمعات_شبانه#بازگشت_به_نظر_رهبری#شیخ_اسماعیل_رمضانی
4 MB
رهبری تصریح کردند کجا بایستیم! ناظر بر اجرای کامل توافق!نه جای دیگر! دو دستگی و چند دستگی ایجاد نکنید!
02:54 - 20 June 2026

68 Views