📌انّا علی العهد…
@MHREZZDE17 April 2026Replying toمطمئن باشید اگر آقای قالیباف خودشان حضور نداشتند، معامله جوش خورده بوده🙂تهمت زدن ساده است!حرف شهید حاجی زاده رو هنوز یادمه اگر آقای قالیباف نبود امروز مردم شما قدرتی نداشتید که بهش افتخار کنید! کسی که اینجور به شهرهای موشکی و قدرت موشکی کمک کرده کشور رو یک شبه بفنا نمیده!بفهمید ، تهمت نزنید!
This post was deleted by the post author.
@MHREZZDE17 April 2026Replying toدوست عزیز همینجوری که شما، صحبت های سیاستمدار هارو گوش بدید حین توضیح دادن ، دمشن شماهم گوش میده! شفاف سازی در این متن و اساس یک توافق نامه باید انجام بشه اما در حین صحبت کردنی که چیزی توافق نشده نباید مطرح بشه! اینو هم بدونید شاید این همان فتنه مسئولان باشد و میخواهند بندازن گردن ایشان!
This post was deleted by the post author.
@MHREZZDE17 April 2026Replying toرهبری شما در کلمه به کلمه خودش ،اندیشه دقیق و مستحکمی دارد که نشان از کنترل همه جبهه ها دارد، مردم نباید با استفاده از ابزار دشمن برای ضربه به اتحاد خودشون به میدان ها انتقاد زیرساختی بکنند!هرکسی که هست نشان دقیق از برنامه ریزی مستقیم دارد،بانگ خیانت را خیانتکار مینوازد دقت کنید!
This post was deleted by the post author.
@MHREZZDE17 April 2026Replying toدقیقا مطالبه ما یعنی میدان یعنی حضور حداکثری تا وقتی این مطالبه باشه چیزی به شما مردم تحمیل نمیشه! خیالتان راحت
@MHREZZDE17 April 2026Replying to andاینکه دچار اختلاف نشیم ،اسمش سازش نیست مطمئن باشید اگه ذره ای خطا کسی بره و مشخص بشه من خودم اولین نفر میگم! دوما همه ما مردمیم ولی ما گفته حضور ما موثر است و باید پرشور تر باشد نگفته که در آسیاب دشمن آب بریزیم و مردان میدان را به خیانت متهم کنیم!اعتراض نباید تبدیل به تغییر مردان در میدان بشود!!!