بنده درحال قاپیدن گوشی پسر خوشگله و عکس گرفتن باهاش چون معتقدم تو گوشی خودم زشت می‌شم🙏🏼
18:24 - 25 May 2026



3 Replies

Profile picture of ‌-چرک‌نویس‌
@aseman_radmehr25 May 2026
Replying to
برای بار فکر‌ کنم سوم خیلی خوشحال شدم😭😭😭😭👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏💐💐💐💐💐💐💐💐

Profile picture of ‌مَمدوسِین‌
@Mamdosein25 May 2026
Replying to
پسر خوشگله به فدات💙🫂

Profile picture of ‌نور‌
@Nillonoor25 May 2026
Replying to
واااااعاااااای 😭🩵💘💕🩵💘💘