@worldthing16 مرداد 1404Replying toسلام مادرسرتاسرکهن تاریخ وتمدنمان فقط شاهنشاه داشتیم وپاک درست کار وراستگو وبااخلاق و،وقار ومردم دوستی ومردم هم دوستدارشاهنشاه خوبان،پس به هیچ عنوان تمام امپراطورهای جهان راجمع کنیم به اندازه یکی ازشاهنشاهانمان هم نخواهند بود،بابابخدا شاه در پارسی معادلش درعربی میشود امام ولایت خوبی ها،واینجاستکه؟!