26 تیر 1404
#شیر یا #گربه همیشه برام سوال بود ک چرا میگن کشور ما گربه هست. دوس داشتم شیر باشیم.گربه ک میگفتن بهم برمیخورد و احساس ضعف میکردم.ولی خودمونیم.الان میبینم کارایی از این گربه بر میاد ک هیچ شیری نمیتونه انجامش بده.خدایا حکمتتو شکرقرنها این امپراتوری دستخوش تغییر بود تا ب شکل گربه در بیاد.
Profile picture of ‌محمدرضا ذاکری‌
@worldthing16 مرداد 1404
Replying to
سلام مادرسرتاسرکهن تاریخ وتمدنمان فقط شاهنشاه داشتیم وپاک درست کار وراستگو وبااخلاق و،وقار ومردم دوستی ومردم هم دوستدارشاهنشاه خوبان،پس به هیچ عنوان تمام امپراطورهای جهان راجمع کنیم به اندازه یکی ازشاهنشاهانمان هم نخواهند بود،بابابخدا شاه در پارسی معادلش درعربی میشود امام ولایت خوبی ها،واینجاستکه؟!
بخدا حال پرداختن ب حرفهای چیپ ندارم.همین پزشکیان ب قدر کافی رو اعصاب و روان ما هست.اخه دوست عزیز، کجای نظام پادشاهی ک برگرفته از ایدئولوژی اومانیستی هست، مشابه ولایت و امامت ک بر مکتب تئوئیستی هست تشابه داره.فاصلهاشون از یمین تا یسار هست.
10:34 - 16 مرداد 1404

1 Reactions
74 Views