کاش از جانب همه مردم نظر ندین، مثلا بگین اکثر مردم یا نصف مردم یا یه چیزی مثل این چون مشکل فقط از دبه درآوردن آمریکا نیست!مشکل چهل سال ظلم و تحریم یک طرفه هستش.مشکل پدر کشتگی با امریکا و اسرائیل است که رهبر رو شهید کردن.مشکل قتل فرزندانمون به دست پست ترین کشور جهانه.مشکل مذاکره با امریکاست.
20:43 - 29 April 2026

2 Reactions
107 Views