ما بدترین ضربه و شکست رو، در لحظه اولِ #جنگ_رمضان خوردیم...حالا برخی آقایون هِی بیان و بگن که #آمریکا هیچ دستاوردی نداشت و شکست راهبردی و استراتژیک خورد و از این دست اراجیف.....اینطور رفتنِ شما آقا جان، بدترین خسران تمام طول زندگی ما خواهد بود... 💔..#آن_شنبه_نحس#رهبر_شهید#شاهنامه