شما که اینقدر ارادت دارین به رهبر انقلاب، نباید «نؤمن ببعض و نکفر به بعض» باشین که،اگه این رو قبول داری باید «علی الاصول» ایشون رو هم قبول کنین.ضمنا ملت رو مورد انتقاد قرار میدین که چرا حرف اجنبی رو باور میکنن؟ خب دلیلش دروغگویی شماست و نه اینکه ملت به دشمن اعتماد داشته باشه؛ نمونش هم تکذیب مذاکرات
16:23 - 25 June 2026



1 Reply

Profile picture of ‌یا علی‌
Replying to
دروغگویی ما؟من کی باشم😅اولا در خصوص علی الاصول بهتره کلیپ آقای حدادعادل رو ببینیدایشون که پدر خانم رهبر هستند.دیگه نمیشه گفت بی خبرند و...دوما، از نظر حقیر، رسانه های همسو با دشمن امثال ایران که چه عرض کنم اسرائیل اینترنشناله که در مردم القای نا امیدی می کنند و بی اعتمادسازی می کنند(ادامه👇)