شما که اینقدر ارادت دارین به رهبر انقلاب، نباید «نؤمن ببعض و نکفر به بعض» باشین که،اگه این رو قبول داری باید «علی الاصول» ایشون رو هم قبول کنین.ضمنا ملت رو مورد انتقاد قرار میدین که چرا حرف اجنبی رو باور میکنن؟ خب دلیلش دروغگویی شماست و نه اینکه ملت به دشمن اعتماد داشته باشه؛ نمونش هم تکذیب مذاکرات
Replying to andand
