14h
شما که اینقدر ارادت دارین به رهبر انقلاب، نباید «نؤمن ببعض و نکفر به بعض» باشین که،اگه این رو قبول داری باید «علی الاصول» ایشون رو هم قبول کنین.ضمنا ملت رو مورد انتقاد قرار میدین که چرا حرف اجنبی رو باور میکنن؟ خب دلیلش دروغگویی شماست و نه اینکه ملت به دشمن اعتماد داشته باشه؛ نمونش هم تکذیب مذاکرات
دروغگویی ما؟من کی باشم😅اولا در خصوص علی الاصول بهتره کلیپ آقای حدادعادل رو ببینیدایشون که پدر خانم رهبر هستند.دیگه نمیشه گفت بی خبرند و...دوما، از نظر حقیر، رسانه های همسو با دشمن امثال ایران که چه عرض کنم اسرائیل اینترنشناله که در مردم القای نا امیدی می کنند و بی اعتمادسازی می کنند(ادامه👇)
23:16 - 25 June 2026

11 Views


1 Reply

Profile picture of ‌یا علی‌
من هم مخالف پنهان کاری ها بودم، و قطعا نسبت به قبل، اعتمادم به "اخبار" منتشر شده از مسئولین کمتره، ولی به نیت درستشون که خود آقا هم فرمودند، نه.