7 February 2025
‏اسم مذاکره را می‌آورند که چیز خوبیست. انگار کسی باخوب بودن آن مخالف است! امروز وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران یکی ازپرکارترین وزارت خارجه‌هاست؛ با دنیا همه جور مذاکره میکنند و قرارداد میبندند. استثنا آمریکاست. البته رژیم صهیونیستی را اسم نمی‌آورم، چون دولت نیست. یک باند جنایتکار غاصب است.
برای یک بار برای همیشه اسم مذاکره با امریکارو رو نمیشه قطع کرد لعنت بر امریکا کشوری که دستش به خون میلیونها انسان بی گناه الوده است جنگ ویتنام جنگ عراق افعانستان غزه به ژاپن بمب هسته ای زده چرا باید بهش اطمینان کرد
19:59 - 7 February 2025

217 Views