از دیشب تا الان مذاکرات با پیشرفت های خوبی بیوقفه ادامه داشته و صدای توافق در منطقه از لبنان تا سواحل خلیج فارس قشنگ به گوش میرسه!
@user1714255887291 June 2026Replying toاز دیشب تا الان مذاکرات با پیشرفت های خوبی بیوقفه ادامه داشته و صدای توافق در منطقه از لبنان تا سواحل خلیج فارس قشنگ به گوش میرسه!
@Rezakhosravani1 June 2026Replying toآقای پزشکیان عزیز اگه بدونی چقدر متنفر هستم ازت شاید باور نکنید ولی تا چند ماه پیش مقام اول روحانی بود ولی الان توی دنیا از هیشکی اندازه تو متنفر نیستم اگه اون نامه تهدیدی به رهبر حقیقت داشته باشه که داره دعامیکنم توی دنیا تقاص بدی
@velayat681 June 2026Replying to#تنگه_احد_وزارت_خارجه#انتقام 🚩#خونخواهی_امام_شهید 🚩✅شما هم سربازان تنگه اُحد را همراهی کنید✊️وفریاد انتقام🚩و خونخواهی🚩برآورید که امروز وقت نبرد است✊️❌️آنانکه که در خیالشان شیطانبزرگ❗️ را ناجی میدانند،بدانند که 👈غنائمِ فریب دهنده شیطانبزرگ❗️ آخرش محکوم به شکست است‼️https://virasty.com/ve…Show more۸۹اُمین روز از حضور هر روزه مقابلوزارتخارجه❎به هدف پشتیبانی از دیپلماسی اقتدار در انتقام دشمن تا نابودی اسرائیل و نابودی پایگاههای آمریکا در منطقه⬅️هر روز از ساعت۱۰صبح تا۲۳⬅️خ فردوسی، تقاطع خ شهید امیرعبداللهیان✅️بزرگواران در هر ساعتی از بازه زمانی اعلام شده که امکان حضور دارند تشریف بیاورند.…Show more
@Hoda_701 June 2026Replying toپزشکیان باید معذرت خواهی کنه استعفا بده و محاکمه بشه بخاطر همه دروغ هایی ک گفت. .
@Mehdijokar1 June 2026Replying toبه لطف سیاست جراحی اقتصادی دیماه جناب پریذیدنت چند خانواده بی سرپرست شد از مدافع امنیت تا معترض کف خیابان،انشاا... جناب پریذیدنت ودوستان به تمام این خانوادههای دغدار هم سربزنه
@user1750760411481 June 2026Replying toتو از اون کودک اسیر هم ترسو تری وقتی خبرنگار خارجی میخواست باهاش مصاحبه کنه گفت بدون روسری صحبت نمیکنم معنی این عکس نشان از بی غیرتی بی شرفی و بی دینی ......
@user1758198058151 June 2026یاداوری برای فریبکارانیعنیلعنت به اونایی که بتو رای دادنمن جای پزشکیان بودم خودمو میکشتم2 MB
@user1775582396141 June 2026مجلس تعطیل، ق. قضائیه ذوب در وفاق، صداوسیما ملیجک دولت، رهبر و فرماندهان در غیبت، سلطنتت مبارک پزشکیان. آمریکا: در ایران رژیم چنج انجام دادیم.
@F_Ebrahimi1 June 2026Replying to⁉️رفقا من هنوز نفهمیدم ما تو #آتش_بس هستیم یانه !!به نظرم ایران و آمریکا به موشک های "ضدِنقض" دست یافتند که با بهرهگیری از جدیدترین تکنولوژیِ روزحین انفجار از نقضشدنِ آتشبس جلوگیری میکنه 🤔😅😔تایید شد؛یک برج راداری در جزیره سیریک توسط آمریکاهدف قرار گرفته است.🇮🇷 #احمد_کایکو @Ahmadkayko