مگه بی عرضه ها هم کار بلدن ؟؟؟ مردک دلقک . این نتیجه بی عرضه گی تو و دارو دسته ی نیویورکی هاست .
Replying toمگه بی عرضه ها هم کار بلدن ؟؟؟ مردک دلقک . این نتیجه بی عرضه گی تو و دارو دسته ی نیویورکی هاست .
Replying toآیه ی یأس خجالت بکش تو رئیس جمهوری این مملکتیکمتر ناله کن
Replying toتو که اینقد بی عرضه ای تعهد دادی آمریکا به تعهداتش عمل میکنه؟!
خودت باعث جنگ شدی . رهبر به شهادت رسید و کلی ادم به درد بخور.. حالا منت میزاری که خرج جنگ دادی؟؟؟ کسی که جلو ترامپ ضعیف حرف بزنه یعنی خریدار جنگه
Replying to#برگردید_به_نظر_امام#انتقام 🚩 امام و شهدا چه شد⁉️#علی_الاصول ✅️https://virasty.com/velayat68/1782063889013184275🔻بازنشر شده در رسانه رسمی رهبری همزمان با سفر تیم مذاکره کننده با شیطانِ بزرگِ قاتلِ امامِ شهیدِ امت و هزاران شهید دیگر به ژنو❗️💬هر خونی، خونبهائی دارد که قاتلینِ جنایتکارِ شهیدان باید بزودی آن را بپردازند.۲۶/اسفند/۱۴۰۴@Rahbar_enghelab_ir #برگردید_به_نظر_امام#انتقام 🚩 امام و شهدا چه شد⁉️#…Show more
Replying toبزارین نمایندگان مامردم یاوران ولی امرمون کارخودشون بکنن حق ندارین علیه دکتر نبویان جبهه بگیرن
Replying toهم جنگ شد هم مذاکره کردیم هم رهبر و تمام مقامات ارشد نظامی و امنیتی مان را شهید کردند و ۱۰۰ روز است هنوز نتوانستیم رهبر شهید را به خاک بسپاریم و هم به التماس مذاکره و توافق (بخوانید تسلیم) افتادیم😔😔☹️لعنت خدا بر مذاکره چیان😡#نه_به_مذاکره #نه_به_توافق
Replying toتازه هنوز میگی ناکام بمونیمتو الان دو ساله که ناکامیهمفکرات هم 47 سالهتنها کام تو همون لخت کردن مردم و دخترای سیزده ساله تو پارکا ول کردنه
Replying toآقای ضد ولایت فقیه بیدار شو میفهمید دارید چکار میکنیدما مخالف مذاکره با امریکا هستیمشما به اجازه چه کسی منافع ملت ایران را به قاتل پدرش میدهیدبیدارشویداستعفا دهیدشما لایق نیستید😡دین ودنیای خود را نجات دهید
@aminvir7hReplying toقرار بود تنگه رو حفظ کنید عوارض بگیرید مشکلات کشورو باهاش حل کنید. کو پس؟ وطن فروشی تا کجا؟
Replying toزیر نویس نوشته بود تو هشتاد دقیقه اول از هسته ای حرف نزدنممنون که هشتاد دقیقه حرف رهبر رو گوش کردی مردک برانداز غذبزده ی دوزاریقیافتون مال ماست خنده هاتون با قاتلان رهبر#استیضاحپزشکیان
Replying toرییس تروریست وبچه خور آمریکا ،بشما توهین کرد یعنی بما توهین کردمرگ بر آمریکای ۲۵۰ساله ی کابوی های وحشی ازاینکه ایران کشورماست وهرکشوریکه دلش بخوادعین گاوسرشومینداره پایین میره ولی تهران نمی تونه بیاد ،داره ازعقده وحسادت می ترکه
Replying toارجاع پروندۀ یکی از معاونان رئیسجمهور به دادسرای دیوان محاسباتدیوان محاسبات کشور:🔸درپی طرح موضوع واردات بنزین و اعلام آمارهای غیرمستند، پرونده یکی از معاونان رئیسجمهور به دادسرای دیوان محاسبات ارجاع شده است.🔸این نهاد همچنین با اشاره به مغایرت رقم اعلامی «۶ میلیارد دلار»Show this thread
@Pegasus7hReplying toمردک احـــمق خیانتکار سرباز موساده وطن فروش.کی میمیری مردم راحت بشن از دست توی وطن فروش، تا قبل این یک بی عرضه ی تمام عیار بودی که دائم میگفتی من بلد نیستم هر کی بلده بیاد جلو، حالا چی شد برای وطن فروشی عین سوپرمن پریدی وسط و تعهد دادی که با دشمن بیعت کنی، نه مردم برای شما اسهال طلبا مهم هستش نه وطن
Replying toدکتر پزشکیان عزیزدولت میتواند از پول غرامت جنگی۵۰۰ همت به افزایش۵۰درصدی کالابرگ اقدام کندبا این کار تولید کننده و کشاورز محصولات خود را میفروشد و زمینه افزایش سرمایهگذاری در تولید فراهم شده و از طرف دیگر با افزایش تنوع خوراکی سفره مردم علاوه بر بهبود معیشت، کاهش بیماری و بهبود بخش درمان را دارید6 MB