اینجوری از حقوق مردم پاسداری میکنید؟ 👇
Replying toآره راست میگی همه چیز هستولی پول خریدنش نیستباید دنبال جا برای تاریخ مصرف گذشته ها باشید
Replying toازت ناراضی هستیم...خدا خودش ما رو از شر غربگراها نجات بده
Replying toبه یه چیزی به شدت معتقدم جناب پزشکیانشما اصلا ساده نیستید
Replying toپیر خرفت، ونس و ترامپ هر روز به مردم ایران توهین میکنن و تو لال مونی گرفتی؟ خدا به مرگ نزدیکترت کنه.
Replying toعزت ! اقتدار ! تنها اقتدار ی که بدست آوردی روی رسانه ها مثل صدا و سیما با تهدید به قطع بودجه شون بوده
Replying toچرادروغ میگیددرواقع حقوق ما حاکمیت تنگه هرمز ورفتن ناوهای جنگی امریکا وگرفتن غرامت جنگی ولغو تحریمها وتنبیه ترامپ بعنوان جنایت جنگی است اونوقت حتی هرمز رو ازدست نیروهای مسلح گرفتیدمنکه حس پیروزی ندارم دروغگو دشمن خداست
Replying toما حرف برنیم اب به آسیاب دشمن می ریزیم ؟منظورت کدوم دشمنه ؟چرا ماانقدر ساده ایم که فکرمی کنیم منظور تو ازدشمن همون آمریکاستاگراون رو دشمن می دونستید تنگه هرمز رو حقیرانه تقدیمش نمی کردید یعنی تو وامثال ظریف نمی بینید ترامپ چه پزی میدهمنظورشماحفظ اقتدار واقتصادآمریکاستدروغگوها
Replying toعه اون موقع به سردار سلیمانی میگفتی موی دماغ که رای بیاری اون موقع که میگفتی مهسا امینی رو نظام کشت و شکنجه داد که رای بیاری وحدت و انسجام و...مد نبود؟؟؟ هر وقت منافع شما در خطر بیوفته باید انسجام و وحدت حفظ شه؟ این که به دشمن گرا میدی ما اقتصادمون منفجر شده صادراتمون قطع شده اب تو اسیاب دشمن نیست؟
Replying to(علی الاصول دیگه نمی توانید هر کاری که خواستید را بکنید و بگید رهبری گفته و موافقت کرده)مردم مبعوث شده ایران حاضر و ناظر در حال نظارت بر کارهای شما هستند=این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست...مردم مبعوث شده ایران کار را تمام خواهند کرد....
Replying to🔴 حذف #نظر_سنجی ۳۰۰ هزار نفری تابناک!بعد از مخالفت ۸۴ درصدی شرکت کنندگان با مذاکرات، صفحه نظر سنجی از دسترس خارج شد!درسته که نظر سنجی حذف شد ولی عیار نظر مردم مشخص شد، اگر حرف و رای مردم ملاک هست، مردم مخالف هستند، والسلام✋️🔴 #بیداری_ملت
مذاکرات باعزت واقتدارتون اسن بودپس بی عزت تون چطوره؟!تنگه هرمز وکه رایگان بازکردیدترامپ میگه یک ریال بعد۲ماه نمیده لبنان وکه رهاکردیداتش بس که نقض شد انتقام رهبرشهیدوشهدای ملت هم که نگرفتیددروغهاتون بس کنیدماهمیشه از تندرو غربگرا، اصولگراواصلاح طلب خوردیم تادشمن شروط رهبری کجای مذاکره اس؟
Replying toخوشبحالتون که حس اقتدار وعزت می کنید البته دروغ هم نمیگید چون آمریکاجانتان همچنان داره حس اقتدار وعزت می کنه شماهم ازجانب اون دارید حرف می زنید بنام مافاکتورنکنید
Replying toپزشکیانتو و عراقچی و قالیباف باعث شکاف و تفرقه شدیدشما بنظر امامون گوش ندادید و کار خودتونو کردیدننگ بر شمادهنتو ببند وگرنه خودمون میبندیمخیلی پررو شدیکسی که خلاف نظر رهبر حرفی بزنه ،عملی انجام بده زیر پا لهش میکنیم