اینقدر از این طفل معصوم ها مایه نگذاریدخون شان به هدر رفتتقاص خونشان را پس خواهید داد
Replying toاینقدر از این طفل معصوم ها مایه نگذاریدخون شان به هدر رفتتقاص خونشان را پس خواهید داد
Replying toبه سلامت ...ولی این درست نیست که روی خون این طفل معصوم ها این حجم اسکی سواری!
کاش سکوت کنه، هیچ مصاحبه ای نکنه این آدم شده نقطه ضعف ایران بابا بلد نیستی حرف نزن یه ملتو بدبخت نکن یه چیز میگه بعدش ترامپ شرافت ایرانو میشوره میبره کاش کمی سیاست داشت کاش استعفا میدادی این قبا بر تن شما گشاد است
به جای خونخواهی این کودکان باید ایران را بسازیم!!!!!!!این جمله از چه کسی میتواند باشد!؟
بیزارم از ایران کشان، از ریزشان گرفته تا درشتشان. بچه های پر پر شده جنگ ۱۲ روزه بچه های پر پر شده کودتای ۱۸ و ۱۹ دی بچه های پر پر شده جنگ ۴۰ روزه. شهدای وطن ما رو ببخشید که گذاشتیم خونتون پایمال شه. خون دادیم که ایران، ایران بماند قوی تر از گذشته نه ننگین تر از پیش. کسانی که خون ندادند تصمیم گرفتن
@Amg13804dReplying toان شاءالله که تیر غیب الهی نذاره دیگه برگردیتو که به پیامبر و همه امامان توهین کردی کم مونده با زبان بگی خدا کیلو چند البته با عملت نشون دادی که کیلو چند
Replying toمقاومت فقط به این نیست که روی هواپیمایمان بنویسیم #میناب_۱۶۸؛ #مقاومت باید در متن #توافق هم دیده شود🔻طبق بند ۵ این توافق امریکا آنچه را که در جنگ نتوانست از ایران بگیرد از طریق #دیپلماسی گرفت و #تنگه_هرمز را باز کرد.7 MB
Replying toچرا پاکستان ؟؟بنده خدا فک کنم بلد نیست نمیدونه باید چیکار کنهیکی به دکتر بگه که برای گرامیداشت شهدای مینابباید بری جنوب کشور خودتشهر میناب-هرمزگان
Replying toترامپ اعلام کرد که داراییهای مسدود شده ایران برای خرید غذا استفاده خواهد شد و این غذا منحصراً از طریق ایالات متحده و از کشاورزان آمریکایی خریداری خواهد شد! این خلاف قاعده نفی سبیل هست اومدن کشور ما رو زدن و حالا داریم به جای گرفتن خسارت به بازارشون رونق میدیم؟؟؟؟ مگه میشه؟!!امام حسین راضیه؟😡😡
Replying toآقای قالیباف شما به عنوان رئیس تیم مذاکره کننده قطعاً میدانستید که رهبری نظر دیگری داشتند؛ ولی راهی که پیش رفتید، مخالف نظر رهبری بود، تا جایی که امام خامنه ای فرمودند علیالاصول، نظر دیگری داشتم.بعد حالا میگید وحدت حول محور رهبری؟!اولین نفری که حول محور رهبری حرکت نکردید و نمیکنید شخص شما هستی…Show more789 KB
Replying toبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِچرا در آسمان آبی است ؟!داغ سروده ای از فتحعلی علوی سوق ... من، پدری بودم که دستانش برای پسرش سقف میساخت، اما سقف فرو ریخته بود نه از باران، که از سکوت آسمان. پسرم امیرمحمد در آن شب، چیزی دید که هیچ پسری نباید ببیندShow this thread
@Patak4dReplying toبرای گرامیداشت باید بره میناب !!!😭😭😂نباید بره پاکستان!نکنه داره میره برای این توافقِ احمقانه ،یه چیزی هم به پاکستان بده ؟!@iribnews @IRIMFA @President @Ghalibaf
Replying toبیچاره بچه های میناب،اینقدر خون به دل خانواده هاشون نکنید.
Replying toخون بچه های میناب شده محل کسب فالور و درامد رسانه ای برای اقایون... . شما خیلی به فکر این کودکان بی گناه بودید زمینه ساز جنگ های بی پایان نمیشدید. حداقل کاری که میشد برای این کودکان بی گناهی که با حماقت هاتون به کشتن دادید انجام بدید این بود که غرامت خون پاکشون را بگیرید.اما !!!