Replying toلطفا چیزی رو تکذیب نکنید. اینطوری فکرمون آرامتره !
Replying toخوک زرد از صحبتهای خود تحقیری پزشکیان و پاس گلی که مسعود داد استفاده کامل رو کرد:«ایرانیها مشکل گرسنگی دارند. آنها مشکل غذا دارند. آنها مشکل دارو دارند. تورم آنها ۳۰۰ درصد است. آنها مشکلات زیادی دارند.»تحویل بگیر آقای پزشکیان! نتیجهی پالس ضعف دادن رو تحویل بگیر
Replying toشرمآور است که برای وداع با شهیدِ عدالت، مسئولیتِ امور بهداشت را به «دکتر نادر توکلی» سپردهاید که نامش با کوهی از فساد در دانشگاه علوم پزشکی ایران گره خورده است! 🔥 این دهنکجی به خونِ پاکِ شهید و توهین به شعورِ ملت را با امضای کارزار زیر پاسخ خواهیم داد ⚖️📢http://karzar.net/3150853 MB
Replying toدروغ میگید مثل سگ از شما کودتا چیان وفاقی هیچ چیز بعید نیست
Replying toنه بیا مذاکره کن یادت میره چی گفتی یادت میارم مردک دروغگو با تمام عصبانی داد زدی به بچه های نظامی و گفتی من پول میدم شما میسازید اگه پول ندم، شما چجور میخواهید موشک بسازید حالا پیش نخست وزیر آشغال پاکستان داری میگی ما در مورد موشک مذاکره نمیکنیم اگر زمان جنگ هشت سال رفتی جبهه،🔥خواستی رزومه جم کنی
Replying to#برگردید_به_نظر_امام#انتقام 🚩 امام و شهدا چه شد⁉️#علی_الاصول ✅️https://virasty.com/velayat68/1782210538009206342گویا عدهای در این مملکت نشستهاند اوامر امامان جامعه را واکاوی میکنند و دقیقا خلاف آنها عمل میکنند مرگ بر ضد ولایت فقیه✍ #م_طالبی_دارستانی#برگردید_به_نظر_امام#انتقام 🚩 امام و شهدا چه شد⁉️
Replying toتو که دست به مذاکرت خوبه برو درباره اینم مذاکره کن دیگه لازم نیست 20 میلیون بشکه نفت بدی به وزارت دفاع و سر همه منت بزاری
Replying toیه مدت پیش هعی میگفتید هسته ای از خطوط قرمز ماست، یجوری هم با اقتدار میگفتید که آخرشم بند ۷ ام مذاکرات شد هسته ای.اینم همونه زرشکیان
Replying toپس شهباز شریف بدروغ گفت که موشک واورانیوم هم روزمیزمذاکره است اگه دروغگوعه پس چرا بهش اعتراض نکردید
Replying toاولین ملتی در تاریخ هستیم که خون پیشوای خود را به گندم و ذرت فروختند!صد رحمت به اهل کوفه، لااقل به درهم های طلا فروختند!وای بر شما به خاطر این که شکمتان پر شود از سویا و ذرت امریکایی از خون خواهی ولی خدا گذاشتید چه مجانی آخرتتان را به ذرت امریکایی فروختید وای بر شما و آنچه میپسندید..
@Ghavam2dReplying toحالاشدمامذاکره موشکی نداریم مذاکره هسته ای برای اعتمادسازی بود ربطی به امریکانداردباهمین لحن مذاکره هسته ای نداریم آژانس جاسوس پنتاگون وموساددرایران است حملات آمریکابه مراکزهسته ای رامحکوم نکردوگرای موادهسته ای ایران به دشمن میدهدبجهت تهدیداتمی ،تهدید به خروج از آژانس وNPT لازم است.
@LatifiM2dReplying toتوروخدا بگید کی آمادگی شما برای گفتگو و صلح تموم میشه؟دیگه چیکار باید بکنن آمادگیتون تموم شه؟
Replying toاینکه در قامت رئیسجمهور ایران، توانایی تحقیر هیمنهی امریکا رو ندارید واقعا خجالت میکشم!از چی میترسید؟چرا این همه ترامپ با زبانتحقیر حرف میزنه پاسخ درخور نمیدید؟چرا از ملت نجیب ایران دفاع نمیکنید؟