اینا دردشون ابر قدرت شدن ما یا از بین رفتن آدم خورهایی مثل امریکا و اسراییل نیست. دردشون گرون شدن بنزین و همه چیزه، تازه دارن لمس میکنن چی ب روز ما اوردن ۵۰ سال..امیدوارم ی جوری قحطی بیاد اروپا و امریکا که درد و رنج ایرانی های جنگ جهانی اول رو علنی تجربه کنن که از شدت گرسنگی میلیون میلیون میمردن