17 April 2026
کاربر آمریکایی نوشته: کاش ایران همین الان سلاح هسته‌ای تولید می‌کرد تا همه ما می‌توانستیم به زندگی‌مان ادامه دهیم...
اینا دردشون ابر قدرت شدن ما یا از بین رفتن آدم خورهایی مثل امریکا و اسراییل نیست. دردشون گرون شدن بنزین و همه چیزه، تازه دارن لمس میکنن چی ب روز ما اوردن ۵۰ سال..امیدوارم ی جوری قحطی بیاد اروپا و امریکا که درد و رنج ایرانی های جنگ جهانی اول رو علنی تجربه کنن که از شدت گرسنگی میلیون میلیون میمردن
21:38 - 22 April 2026

3 Reactions
98 Views


1 Reply

Profile picture of ‌Đ_o‌
@Pv_dn22 April 2026
Replying to
بله بله حق باشماست، امیدوارم ظلمی که به مظلومین شده به خودشون برگرده ..)