یادآوری میکنم که رأی ملت و تنفیذ اینجانب تا هر زمان که مشی همیشگی ایشان در پیمودن صراط مستقیم اسلام و انقلاب برقرار باشد، ادامه خواهد داشت.والسلام علی عبادالله الصالحینسیّدعلی خامنهای ۷/مرداد/۱۴۰۳
Replying toیادآوری میکنم که رأی ملت و تنفیذ اینجانب تا هر زمان که مشی همیشگی ایشان در پیمودن صراط مستقیم اسلام و انقلاب برقرار باشد، ادامه خواهد داشت.والسلام علی عبادالله الصالحینسیّدعلی خامنهای ۷/مرداد/۱۴۰۳
Replying toصحبت های یک خارجی راجب پزشکیان:مردخارجی:پزشکیان احمق ترین آدم جهان است.چرا؟میخواهم برایتان توضیح دهم.ویدیو را مشاهده کنید.⏳️🎬📺https://virasty.com/Solider_of_iran/1782143826214859496صحبت های یک خارجی راجب پزشکیان:مردخارجی:پزشکیان احمق ترین آدم جهان است.چرا؟میخواهم برایتان توضیح دهم.ویدیورامشاهده کنید.🎬📺پ.ن✍️:یعنی وزارتخارجه با اون همه مترجم و فلان اینو نمیدونن.بله قطعا میدونن ولی شک نکنیددارندخائنانه کار میکنن.یعنی چندتا خائن وطن فروش تیم مذاکره کننده روتشکیل دادن.7 MBShow this thread
Replying toحاجی جان اینا همین الانم بازی دراوردن مثل برجام ..دولت ترامپ ممکن است نتواند تحریم های نفتی ایران را لغو کند به دلیل اینکه برخی از توافقات با ایران از جمله هستهای نیازمند تایید کنگره است...✍ازین بازیها زیاد خواهیم داشت. مهم اینه که قیمت نفت برگشته زیر ۸۰ دلارِ قبل از جنگ و تنگه هرمز هم باز شده
@Notron_ir20hReplying toاگر ویراستگرام پاک نکندإِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونصد رحمت به #ونزوئلا خدا پدر و مادر دلسی رودریگز رارحمت کند که فقط فقط نفت دادShow this thread
Replying toتا دقایقی دیگر گفت و گو https://virasty.com/Enkarevagheiyatnabehaghighatast/1782073902401667153بیماری خودایمنی حقیقت. نظام حقیقت را چونان یک عامل بیگانه میپندارد و به آن حمله میکند.آنجا که ژئودزیکهای شرافتبه سوی افق رویداد فساد خم میشوند.پاکان نه یک گروه اجتماعی،که آخرین ذرات پایداراخلاق در یک پلاسمای داغ ... هستند.VirAvaتکینهگاه پاکان: فروپاشی سیستم ایمنی اخلاقی...
00:0001:14:46
Replying toآقایون مجلس رو باز کنید و کشور رو از این شبه کودتا نجات بدید
@velayat6819hReplying to#برگردید_به_نظر_امام#انتقام 🚩 امام و شهدا چه شد⁉️#علی_الاصول ✅️🔻حتما بخوانید و منتشر کنید❌️https://virasty.com/velayat68/1782121140413352265❌حتما بخوانید و منتشر کنید⬅️نظر تخصصی یک مطلع نسبت به مطالب جناب آقای پزشکیان در خصوص عدم فروش نفت: سلام علیکم خانم دکتر (دارستانی)خدا قوت أعظَمَ اللهُ اجورَنا بمُصابِنا بِالحُسَینِ اصل مطلب این است که باید بگویم آقای رئیس جمهور در چهل روز جنگ (39 روز جنگ) اتفاقا نفت ما تماما فروش رفت و منابع …Show moreShow this thread
Replying to#ملت_شریف_ایران_اسلامی اسامی نمایندگانی که پشت ملت وحقوق ماایستادندرابه یادداشته باشید🇮🇷🚩کسانی که میخواهند۷تیرماه اگر مجلس ✋ بازنشودبامردم در خیابان جلسه بگذارند✊پس موقع رای دادن گول تبلیغات رو نخوریدفقط به دلسوزان نظام وتابع امررهبری اعتمادکنیم.#یاعلی
@Majlesban17hReplying toقالیباف و پزشکیان تنگه رو مفت دادن رفت نقد دادن رفت برای نسیه🤦درآمد سالانه ۱۰۰ میلیارد دلاری از تنگه رو دادن رفت!!!✍️درآمد نفتی ما سالانه حدود ۵۰ میلیارد دلار است🤦♂️