8 September 2025
شاید باورتون نشه ولی این پارو برای خونه مادربزرگ ما توی شهر کرمانهقدیما کرمان اینقدر برف میومد تو خونه ها پارو داشتن 😅الان به کسی بگی خندش میگیره🤦🏼‍♂️
آره ما هم داشتیم تو خونه مون برای بالا پشت بوم ولی یادم نمیاد ازش استفاده کرده باشیم 😁
14:59 - 8 September 2025

55 Views