شاید باورتون نشه ولی این پارو برای خونه مادربزرگ ما توی شهر کرمانهقدیما کرمان اینقدر برف میومد تو خونه ها پارو داشتن 😅الان به کسی بگی خندش میگیره🤦🏼‍♂️
13:59 - 8 September 2025

4 Reactions
2473 Views


2 Replies

Profile picture of ‌محمد احسان افتخاری پور‌
@Qadam_gah8 September 2025
Replying to
آره ما هم داشتیم تو خونه مون برای بالا پشت بوم ولی یادم نمیاد ازش استفاده کرده باشیم 😁

Profile picture of ‌مکتوم☕‌
@Maktoum8 September 2025
Replying to
شاید یه جور امید و رجاء به لطف خدا حساب میشده🧐