Profile picture of ‌شهید‌
@shahid1203 January 2026
هم قالیباف خوبه هم ثابتی؟؟!قالیباف تلاش میکندبه دولت کمک کندتاخوددولت ایراداتش را برطرف کندوبتونه موفق بشه ثابتی دائم به مردم میگه نبایداصلا به این دولت رای میدادین و از روز اول از استیضاح رییس‌جمهور حرف زدوالان هم فقط میگه بایدوزرا را استیضاح کنیمچطوردونفر راکه دردوراه مختلف میروندرا یکی میبینید؟

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌شهید‌
@shahid1203 January 2026
بچه ای که نمیتونه راه برود و اگر دستش را ول کنی با مغز زمین میخوره را چکار کنیم؟به قیمت نابودی بچه باید راه رفتن یادش بدهیم؟؟!!
@MD20003 January 2026
کمک کردن گاهی در استیضاح است شاید پزشکیان نمیدونه دور و برش چه خبره دلیل نمیشه استیضاح بد باشه گاهی بهترین کمک حذف اضافی های بدرد نخوره که باری بر ملت و دولت هستندنماینده مجلس : دور و بر پزشکیان پر از خیانت کار است #ایرانمرد #پزشکیان #مجلس #ایران #ایران_قوی
3 MB
7 MB
Profile picture of ‌عزیزاله امرائی‌
@Amraie13633 January 2026
پزشکیان از روز اول زیر بار کابینه ش نرفت!اول گفت که تماما با رهبری هماهنگ بوده،ولی رهبری یکی دو روز بعد جواب در خور رو بهش دادن.الان هم که میگن دو سه تا از وزراش انتخاب خودش نبوده بلکه اجبار مجلس بوده!و جهانگیری چند روز پیش هم گفته بود مجلس نمیتونه شونه خالی کنه چون با قالیباف هماهنگی‌ها انجام شده!
Profile picture of ‌فرخ مقدم‌
@user17103343269parsa3 January 2026
🔻همزمان با گرانی‌های بی‌سابقه و انتقادات گسترده از عملکرد نوری‌قزلجه؛ مسعود پزشکیان به‌همراه پسر خود به وزارت جهاد کشاورزی رفت و از وزیر ناکارآمد قدردانی کرد!🔹️تنها یک روز پس از ادعای مسعود پزشکیان مبنی بر تحمیل وزیر جهاد کشاورزی به وی از سوی مجلس و تکذیب این ادعا از سوی نمایندگان

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌غریق...‌
@Qariq3 January 2026
از خود می پرسم این کسی که چنین جملات بی تقوایانه ای نوشته با خودش چه فکر می کرده؟ و ۴ نفری که برایش کف زدند نیز چطور!۱-قسم به خدا۲-پوزیده۳-تعادل روانی نداره۳۰-۴ سال زن نداشتن باعث شده۵-این۶-دیوونه بشه!!!!!بقیه اش با اغماض نکته ای نداره.بعد میگن چرا دافعه ایجاد میشه. درست بنویس خواهرم!

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌غریق...‌
@Qariq3 January 2026
هرکس بفهمد، منظورم را می فهمد بحث اضافه نیاز ندارد.نقد لازم است ولی رعایت نکات ظریف انتقاد هم لازم است.هر حرف راستی، مناسب شرایط نیست.دوباره حرف بودار؟ «البته رسمی»؟؟اگر مثل خودتان بگویم خوب است؟ مثلا «ساکت شو زنک!»
@Ladanghasemiyan3 January 2026
منم به شما میگم خفه شو مرتیکه ، به تو چه مربوطه که من چی نوشتم در مورد پوزیده ؟ برو بحث بی سر و ته خودت رو با اراذل وفاقی انجام بده
دیدی چه بد است خانم؟نوشتم که بفهمید.عبرت بگیرید که وقتی تلخ بنویسید، ذره ای به حساب نمی آیید.
13:58 - 3 January 2026

9 Reactions
229 Views


2 Replies

@Ladanghasemiyan3 January 2026
خوب کاری میکنم تلخ مینویسم بدتر از این هم مینویسم مگه ملاک تشخیص شمایید که تعیین بکنید ! اصلا شما کی هستید که بخواین من به حساب بیارید همچنین اراذلی وفاقی که دورتون گرفتند 😏

Profile picture of ‌بنده خدا🇮🇷‌
@Bandeh_khoda4 January 2026
متاسفانه اون زن سوپرانقلابی‌ ، زیر نقاب مذهبی‌نمایی خودش،بدترین و رکیک ترین فحشها رو در ویراستی پخش میکنه و ابدا شرم و حیا نداره!!!اینگونه زنها باعث میشن که برخی از جوانان مملکت ، به تمام زنان با ظاهر مذهبی بدبین بشن و همه رو فحاش تصور کنند