هم قالیباف خوبه هم ثابتی؟؟!قالیباف تلاش میکندبه دولت کمک کندتاخوددولت ایراداتش را برطرف کندوبتونه موفق بشه ثابتی دائم به مردم میگه نبایداصلا به این دولت رای میدادین و از روز اول از استیضاح رییسجمهور حرف زدوالان هم فقط میگه بایدوزرا را استیضاح کنیمچطوردونفر راکه دردوراه مختلف میروندرا یکی میبینید؟
