12 September 2024
یکی از جنبه های دافعه #ویراستی واکنش 👎 دیسلایک است. خیلی ها با موجی از دیسلایک های گروهکی مواجه شده و از ویراستی دلزده می شوند.اگر هر کاربری (مثل کانالهای تلگرام) واکنش های ویراست خودش رو اختیاری انتخاب می کرد تنوع افکار و سلایق بیشتر میشد. #پیشنهاد‎@Anjidani نظر شما چیست؟
هر دوی 👍👎 به نظرم خوب نیست. همین دیس لایک از فیسبوک اومد و اون ها هم از فرهنگ خودشون گرفتند، آدم به یاد نبرد گلادیاتورها میفته.به نظرم بهتر است که به جای لایک از 👏 استفاده کنیم.دیسلایک را هم مثلا با چیزی برای انتقاد نشون بدیم.
19:29 - 12 September 2024

2 Reactions
47 Views


1 Reply

Profile picture of ‌قرآن امروز‌
@Qur4n12 September 2024
برخی دیگه از ایموجی ها هم حذف بشه، کاربردی که نداره و همگی هم میدونیم چه معنایی داره 🖖🤞