علیرضا رضایی زنگبار
@REZAEI_A
از دولتمردانمان امیدی نیست
ان شاءالله دشمن دوباره دبه کند واگر نه <بده بره> از خصوصیات مذاکراتمان است.
این بار مجوز <بده بره> به دست اصولگرایان امضاءشد.
۱_۱ مساوی
#رهبر_تنها_نیست
؟!!!
15:25 - 13 June 2026
1
Reactions
37
Views
1
Replying to
@REZAEI_A