از دولتمردانمان امیدی نیستان شاءالله دشمن دوباره دبه کند واگر نه <بده بره> از خصوصیات مذاکراتمان است.این بار مجوز <بده بره> به دست اصولگرایان امضاءشد.۱_۱ مساوی#رهبر_تنها_نیست؟!!!
15:25 - 13 June 2026

1 Reactions
37 Views