بازم حسودی نکن سیسیهمچین تحفه ای هم نیست😔
@Fatemeh_D_I21 April 2026Replying toچی بگم والا من دوتا داداش بزرگتر دارم نه میتونم بگم اره واقعا چون از داداش اولیم خیلی دعوا داریم نه میتونم بگم نه اینطوری نیست چون با داداش دومیم اوکیم تنها چیزی که میتونم بگم اینه داداشا باهم تفاوتت دارنن
@RM_59100121 April 2026Replying toاما من همیشه حسرتمیخورمکه چرا خواهرم انقدر زود ازدواجکرد و نتونستم درستحسابی حقبرادریرو براش اداکنم . . .
@Tabasom21 April 2026Replying toمنم یه تایمی به کسایی که خواهر داشتن حسودی میکردم بعدش فهمیدم اونا هم به من حسودی میکنن😂😂زیاد حسرتش رو نخور سیسی همیشه نداشته هامونو بیشتر میبینیم تا داشته ها ❤️